تنهایی عاشقانه

تنهایی عاشقانه
اینجا دلتنگ نیستی
نويسندگان

شوخی و جدی به مناسبت روز پدر 

اعتراضیه روز مرد

مرد ، دستگاه خودپرداز پول نیست !

لطفا برای خرید کادو ، خودش را تحت فشار نگذارید!

روز مرد بر همه فرشته های سیبیلو مبارک


مرد یعنی: یک جهان بیچارگی، یک بلای خانگی.

سایه پر درد سر، یک هیولای دو سر.

یک کویر بی گیاه، زندگی با او تباه.

آسمانی بی فروغ،هر چه میگوید دروغ.

شوره زاری بی علف، عمر زن با او تلف...

(سازمان حمایت از زنان کادو نگرفته در روز زن!)



 

امروز به نام پدران نام گرفت / زن رفت و ز همسر خودش وام گرفت

هر مرد در این روز بدیدم، کادو / جوراب ، لباس زیر یا مام گرفت !

 

 

روز ما موجودات زیبا،دوست داشتنی،حساس،فذاکار،دلسوز،ازخودگذشته،
دست و دل باز، مدیر،مدبر، لایق و شایسته پاداش
که ۱۰۰ درصد وقتمون صرف خانواده می شه مبارکمون باشه
و اصلا هم مهم نیست که خانوما بدونن ما چه جواهراتی هستیم
ضمنا جوراب هم خودمون می خریم


 

!

کادو جوراب به مردا و هدیه طلا به زنان در ایران، نشون میده که مردای ایرانی اندازه طلا پول درمیارنو اندازه یه جوراب به زنشون پول میدن!!
این همه سال نفهمیدیم! :|
.
.
.
.
من میرم به اکتشافات بعدیم برسم ^__^

فرستنده : عمرا اگه بگم


 

فتانه خواننده قدیمی درباره اقاشون میفرمایند:
هم نامهربونه
هم افت جونه
هم با دیگرونه
هم قدرم ندونه ندونه
هم دورو دو رنگه
هم خیلی زرنگه
هم دلش چه سنگه
هم با من میجنگه میجنگه
از این کاراش خبر دارم
چه کنم دوسش دارم دوسش دارم
کلی با ایراد های شوهرش قر میداد ببینید چقدر قدیمیا قانعـ بودن
پیشاپیش روز مردایـ گل مبارکک

 

 


همسر عزیزم

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

روز مرد مبارک


پدرم تو معبد نوازشات

سجده های شکرمو جا میارم

غربت نگاه بارون زده امو

به طلوع دستای تو میسپارم

پدرعزیزم روزت مبارک


همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی . . .

روزت مبارک باد


چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود

برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود

ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است

در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود

پدرم روزت مبارک


همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است.

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم،

بیش از آنچه تصور کنی. روزت مبارک


همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی . . .

روزت مبارک باد


به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد

سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

لبی که زمزمه درد می کند شب و روز

به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد

پدرم روزت مبارک


پدر جان

سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد

به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت

خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را

با تمام وجودم دوستت دارم.

روزت مبارک


تندیس جاودانه ایثار و فداکاری، پدر نازنینم

به کمال روح انسان، به حیات جسم و حیوان، به تمام دنیا،

به صدای رعد و طوفان، به نسیم عهد و پیمان،

به خدای جسم و روحم، به نگاه پر شکوهت، که تو را عاشقانه می پرستم.

روزت مبارک.


همسر عزیزم

همدم تنهایی ام، به وسعت قلب مهربانت دوستت دارم.

روزت مبارک

 

 


بابایی الهی قربون خودت و جیبت و حساب بانکیت و ماشین خوشگلت برم روزت مبارک !

 

بــگذار یـک بــار دیـگر بـگویـم

که مـرد هـمـیـشـه مــحبـوب مـن
چــقدر "دوســتــت دارم"
در تــنـگـــاتـنـگ آغـــوش امــن "تو"
چـــه لـــذتی از زن بـــودنم می برم !



می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه ؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها ..
می دونی شباهشتون چیه ؟
پول هر دو از جیب بابا می ره
 

 

وظیفه خودم میدونم که روز پدر را به :
پدر ژپتو
پدر پسر شجاع
پدر خوانده
پدر سوخته
پدرام اینا
پدر شعر پارسی
بابا لنگ دراز
باباطاهر عریان
باباقوری
نه بابا!
بیشین بینم بابا
ابوظبی
ابولهول
علی بابا
آق بابا
لیدی بابا
بابا نوئل
و در نهایت به پدرسلامتی و پدر و مادرکسی که در هیچ مکانی آشغال نریزد تبریک بگم


تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و ... بسیار سخت است
پدرم روزت مبارک

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 11 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 17:41 ] [ هادی قادری ]
درباره وبلاگ

آیینه چون شکست \ قابی سیاه و خالی \ از او به جای ماند \ با یاد دل که آینه ای بود \ در خود گریستم \ بی آینه چگونه درین قاب زیستم\ فریدون مشیری
موضوعات وب